9 Nisan 2009 Perşembe

En çılgın nickler

Çılgınlar için tabiki çılgın msn nickleri sözleri ve iletileri çılgınca msninizde kullanın çıldırın çıldırtın çılgınlık yapın =) nekadar çok çılgın geçti yha =) herneyse işte pek bana çılgın gibi gelmedi daha çok saçma salak gbi geldi ama bende netten buldum sizi mahrum etmiyim diye paylaştım yani sadece burda deil başka yerdede baksanız aynı saçma salak nickler çıkacak

* Ceza ewi öz yuwamız idam ipi krawatımız rapciyiz can yakarızz delikanlının hastasıyız teq kursunla adam harcarızz …!

* pARan warsa ye iç dostlar alem qörsün, paran yoqsa ewe qit ßaßan oqlunu qör$ün

* KaLßIm rApIm nEfReTiM CeZaM $aH Ve ]V[At.. [ kAlLe$cE YaZıLmI$Hh $EnArYoM ]

* Her qece çile çeke çeke ; ÇiLeK€$ yazdımm HeR y€Re

* ßu asqın ßiletini istediqin qibi Kes nasılsa qidiorsun;çeq silahı daya sırtıma titrersem namerdim $EN WURDUN DA ßEN ÖLMEDİM Mİ ….!

* a$q ilkokulda komedi, ortaokulda trajedi, lisede dram, imam HatipTe haramm

* Küçüqqen ÇiKolAta için aqlıordum $imdi i$e $enin için

* ßir ufacıq ilqiyi a$q; iki laf edeni DO$t $ANMA

* yeminim yemin damarlarındaki kan canım olsun $enden ßaskasını $ewersem ßu can ßana haramm ol$unn

* qiden qitMi$tir qittiqi an hersey ßitmi$tirr …!

* KıZ ßeni a$ar çünkü o ßir ka$ar delikanlı adAm manitasızDa ya$ar …!

En çılgın nickler, çılgın nickler, çılgın msn nickleri, çılgın sözler, çılgın sözleri, çılgın msn sözleri, en çılgın msn sözleri, çılgın iletiler, en yeni çılgın iletiler, en yeni çılgın nickler, şekilli çılgın nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder