14 Nisan 2009 Salı

Aldatma, Aldatılma nickleri sözleri

günlük hayatta çogumuzun başına gelebilecek aldatılma olayıyla ilgili nickler aldatıldıysann terkedildiysen veya başka birine tercih edildiysen burdaki nickler tam sizin için kullanın birini tavrınızı ve düşüncelerinizi msndekillerle paylaşın

Yanacağımı bile bile gittim kor ateşlere ama korkma senin yakmaya gücün yetmez çünkü sen aşk nedir bilmiyorsun ki .

hayat bir oyunsa ben de yönetmenim istediğime rol istediğime yol veririm

biraz daha bakarsın alemlere akarsın ama yerime bi allahım kulunu asla koyamassın

liseli ağlamaz sil gözyaşlarını zaten ağlasanda kimse anlamaz

Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla .

dön çarem el gibi uzak durma dokunur gururuma bu yabancı hallerin

herkes kendi maskesiyle dolaşır oldu yanıbaşımda tanımaz oldum yüzleri ve keşkelerle avunur oldum

kusursuz bir aşktı benim sana büyüttüğüm sen ne yaşadın bilmiyorum

aldatılma nickleri, aldatma nickleri, aldatma sözler, aldatma sözleri, aldatılma msn nickleri, aldatılma msn sözleri, msn sözleri, güzel msn sözleri, en güzel msn sözleri, harika msn sözleri, yeni msn sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder