14 Nisan 2009 Salı

anlamlı msn sözleri

Anlamlı msn sözleri ve nickleri her kelimesinde anlam yatan çok hoş msn nickleri iletileri her msn kullancısı mutlaka bunlardan birini nickine yazmalı bazılarını anlaması zor bazılarnda vermek istenen mesaj dolaylı yollardan anlatılmş ama şu bir gerçekki hepside kalileti güzel sözler

aydinliga, yalandan gerçege, ölümden ölümsüzlüge götürdügün için tesekkürler... Seni seviyorum!

Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanin denizinde huzur gibisin, isigim sensin, günesimsin... Bil ki çok özlendin..

Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim simdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucakliyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle...

Insanlar gelmeleriyle yanlizliklarini dagitanlari severler, gitmeleriyle kendilerini yalniz birakanlara asik olurlar.

Hüsrani bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamis olmakta.

Unuturum desem de inanma sakin, ömrümce kalbimden silinmez adin. Bir sizi içimde senden de yakin kalbimin sesini dinler bulurum seni.

Beni bir dakika degil bir saniye degil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir yil degil on yil degil bin yil mesut olurum.

Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri, uçurumdan attim sessizligi, haber saldim rüzgarlara, fisildasinlar seni ne çok sevdigimi ve özledigimi...

Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi... Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çiçekler gibi... Bir insanin birtanesi olmali, o da senin gibi...

Sevgililer öpüsürken neden gözlerini kapatirlar bilir misin? Çünkü gözleriyle degil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.

Bütün mevsimleri bir günde, bütün yillari bir mevsimde yasamaya raziyim seninle... Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dilegiyle..

Insanlar tanidim yildizlar gibiydi, hepsi parliyordu. Ama ben seni, günesi seçtim, bir günes için bin yildizdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun!

anlamlı sözler, anlamlı sözleri, kısa anlamlı sözler, anlamlı aşk nickleri, anlamlı komik nickler, anlamlı msn iletileri, anlamlı msn nickleri, anlamlı nickler, şekilli anlamlı nickler, en güzel anlamlı nickler, msn sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder